Jelöltek közt a ködön túl ( wattpad gála)

Amikor meglátok egy felhívást vagy épp valaki megemliti nekem, hogy látott egy jó felhívást ,egy pályázatot,amit úgy gondolja / úgy gondolom érdemes lenne megpályáznom, mindíg elgondolkodok rajta,hogy érdemes e nekem e felhívásra  benyújtanom bármely írásomat. Legyen az egy olyan történetem,melyet írok, de még nem olvasható itt a Wattpadon, vagy olvasható , de kételyeim vannak a történetemmel kapcsolatban.

Épp tegnap esett meg velem. Az egyik ismerősöm írt számomra, hogy itt a Wattpadon talált egy pályázatot,amit úgy gondolta érdemes megnéznem és benyújtanom rá valamelyik Wattpadon futó történetemet. Ő is pályázni fog egy új történetével. Némi habozás és gondolkodás után, úgy döntöttem megpróbálkozom vele, és benyújtom a felhívásra a Ködön túlt. Miért pont erre a történetemre esett  a választásom, nem tudom megmondani. Hisz ott van még a sokak kedvence  az: Üzenet a túlvilágról.  Tegnap este el is küldtem a jelentkezésemet a Wattpad Gálára. Gondoltam lesz ami lesz. 

Legyintettem egyet. Úgyem fogadják el a nevezésemet. Reggel csak úgy kíváncsiságból, ránéztem a Wattpad gála oldalára. Lám! Sikerült! Sci-fi kategóriában a jelöltek közt a történetem: A Ködön túl. 

Majd a további részletekkel érkezem ! 

kodon_tul.jpg

Címkék: wattpadgála