levél a könyvmolyképzőtől

Na nem a pályázattal kapcsolatban kaptam tőlük üzenetet,hanem egészen más miatt. A múlt hét folyamán jelentekztem az egyik meghírdetett kurzusukra, a szövegboncnoki kurzusra. Egy kis tipródás után,úgy döntöttem, hogy amit beküldök nekik részletet,az abból a történetből lesz,amelyet most írok, olvasható a Wattpadon, nincs még kész igaz, de sokak kedvence az oldalon. Így a döntésem az Üzenet a Túlvilágra esett.  Ebből küldtem be a kért oldalszámot.

Persze,meg sem lepődtem azon, hogy nem kerültem be a kurzusra. De viszont a levél utolsó sorai egészen mást tartalmaztak. Valamit,ami felvillanyozta a napomat,s így már tudom,hogy nagyon jól haladok az írás területén. Ahogy  a szerkesztő is írta,még egy kis gyakorlás, szuper leszek.  De így már biztos vagyok abban, hogy idén sem fogok kikerülni az Aranymosás oldalára. Szerintem. 

Íme  a levél utolsó sorai: " Fontos tudni, hogy ez nem a te tehetségedről szól, hanem arról, ahol ez alapján a szöveg alapján tartasz. Bár most nem kerültél be, mindenképpen érdemes írnod, így biztatunk, hogy gyakorolj tovább, és szeretettel látunk később a jelentkezők között."

 

uzenet_a_tulvilagrol3.jpg