Lelepleztük a mesekönyvem borítóját

Mindig  vannak egy író életében olyan pillanatok, amiket nagyon  de nagyon vár. Ilyen pillanat többek között az, ha borítóleleplezés lesz-:)  Amit nagyon de nagyon nehéz kibírni, megosztani, felfedni. Kiváltképp akkor, ha egyszerűen mesésen gyönyörű, gyerekcentrikus borítója lesz-:)

Főleg akkor, ha lépésről- lépésre látod, ahogy készül, rajzolják és színezik a borítót.

Az oldalamon , amin igazán meglepődtem, több mint harminc ismerős lájkolta és jócskán hozzászóltak ,a mikor megosztottam a leleplezésről szóló bejegyzést, a kiadó oldaláról. Olyanok, akik még az utcán sem köszönnek, ha elmegyünk egymás mellett. 

A kiadó FB oldalán is lájkolták vagy szóltak hozzá, esetleg megosztották-)

Mint írtam, hogy idén mesekönyvvel érkezem, s azon meséim lesznek olvashatóak majd nyomtatott és e- könyv formában, amik rendszerint bekerültek az Adventi mesekalendárium valamelyik ablakocskájába.

Helinda, így írt tegnap a borítóleleplezés után:

" Titkos Projekt 1: Végre felfedhetem nektek az egyiket. � Számomra az alkotás egy hatalmas trambulin, és vég nélküli játék és még nincs vége. Egy könyv, egy életérzés, egy álom. Ha régen azt mondják nekem, hogy mesekönyvborítót fogok készíteni nevettem volna. De most inkább saját magamon nevetnék. Ezért nem szabad azt mondani, hogy soha nem viszed semmire azzal hogy alkotsz. Hiszen egyszer neked is eljöhet valami amire nem számítasz.
A könyvről röviden spoiler nélkül: Életem értelme ez a könyv. Elveszett gyermekkorom margóján tespedve csak annyit mondanék e könyv melengeti a lelkemet. Ezért sem nehéz elképzelni, majd nektek sem a történeteket, melyeket e könyv majd tartalmazni fog. Ti is eltudjátok majd képzelni a csodás mesevilágot.�
Gyermekek ti vagytok a következő generáció, s tanuljatok, alkossatok, gyarapítsátok a világot szebbnél szebb álmokkal. �❤"

Köszönet érte-.)))

 

mesekonyv_borito_prom-1.jpg