Első cikkem a BD magazinnál

https://bdmagazin.hu/fogadalom-babona/

Tavasszal lesz három éve, hogy annak idején vendég, majd  szerkesztője lettem és voltam a Lendület Magazinnak. Sajnos látási problémák miatt fel kellett hagynom. Hétfő volt a mienk a szerkesztőtársammal. Ha jól emlékszem, Andinak hívták. Verseim kerültek fel az oldalra, írtam könyvajánlót, az Angol királyi etikettről cikket, adott nap kapcsán születésnapról / halálról vagy az adott napon , felfedeztek e valami fontosat. Az esti záró akkord is az enyém volt: Zeneszámot kellett csatolni. Az egy nehéz dolog volt számomra. 2018 nyarán fel kellett adnom. Akkor nem is bántam.

A kiadó,a hol a nyár végén megjelent a Szövetség első része, hamarosan meglepetéssel áll elő.

Hamarosan útjára indítja a BD Magazint ( Book Dreams) , ahova már került fel pár cikk a kiadó íróitól. Tegnap hajnalban én is nekiálltam egy cikk megírásának, délelőtt sikerült is befejeznem, el is küldtem. tegnap délután, már fel is került a cikkem a magazin oldalára. Mivel itt az év vége, holnap köszöntjük az újat, ennek apropójából írtam az újévi fogadalmakról, babonákról.