Ma ismét az én mesémet rejtette a kalendárium

https://jozsamara.blogspot.com/2020/11/marton-eva-bandi-farkas-es-baratsag.html

Ma a második mesémet rejtette az adventi mesekalendárium Mara blogoldalán.  Már nagyon vártam ezt a napot, számoltam vissza a napokat, hogy mennyit fogunk még aludni december 14-ig.  Mag igen korán, már félnyolc után tette ki Mara a  Facebookra a kalendáriumot. Meg is lepődtem

A mese  a barátságról szól,  arról, hogy , nem hagyjuk cserben a másikat, ha közbe jön valami, szólunk a másiknak, hogy ne várjon potyára. Hát én pontosan így jártam szeptember közepén, és a történet alapját az esetem adta. Megvolt beszélve egy találkozó, egy volt főiskolai csoporttársammal Norbival, a munkahelyem előtt. nem jött, nem jött, én mint egy hülye, vártam rá. Próbáltam hívni, nem vette fel, majd újra és újra. Messengeren is próbáltam, ott sem vette fel, végül kinyomott. Amit nem először tett meg. Hazafelé ültem a buszon, sírtam, mikor írt egy üzenetet, hogy közbejött egy megbeszélés az iskolába, bocsássa meg neki. De ha legalább annyi lett volna benne, hogy szól, hogy nem tud eljönni, ne várajak rá feleslegesen. Hát erről szól a mese.