Újabb írásom Mara blogoldalán

https://jozsamara.blogspot.com/2020/04/tema-kulcstarto-2020-17-het.html?fbclid=IwAR1tlgzrK9goTBGI1uGoKnY9pqh9NAScGibLZcdmucJNBZYIv74oRS9t8Pg

Megközelítőleg két hetet hagytam ki  Mara felkérésnél. S valószínű így is fog maradni,mert 1 hete jelzett a kiadó,hogy a szerkesztő hamarosan küldi vissza javításra a kéziratomat. Izgalmas lesz, már nagyon várom. De a héten is történt egy fontos dolog a kiadó háza táján ,majd erről is hamarosan beszámolok. 

Új hét ,új témajavaslat került terítékre Mara blogoldalán. E heti téma a kulcstartó volt. Így született meg egyik délután a pici kulcstartó című versem, és én voltam az első,aki be is küldte Mara számára az írást.  Sőt, témát is javasoltam számára. Az én témám a jövő héten fog kikerülni, és verset vagy történet formájában lehet a téma kapcsán írni. Hogy milyen témát javasoltam? A Jövő héten kiderül-.)



Címkék: emmiller, józsamara