Book Dreams Kiadó csapatát erősítem

Nem szokásom, de szilveszterkor fogadalmat tettem.  Miszerint,  ha törik, ha szakad, idén a Szövetség első részét a Vírust,valamilyen formátumban, de kiadatom.   Úgy volt, hogy e történetem e -könyv formában az E-könyv bazárnál kiadásra kerül. De a szerkesztést abbakellett hagynom, az ismert okok miatt.( látásomat érintő betegség miatt).  Úgy ahogy, de tudok egy kis időre a gép előtt ülni. Próbáltam felvenni a kapcsolatot az ottani szerkesztővel, de mindhiába. Elnyelte a hölgyet a mátrix világa. Egyszóval eltűnt az éterhullámai között. A mai napig nem kaptam tőle választ.  Januárban, mielőtt táppénzre kerültem volna egy kis tüszős mandulagyulladással, a Facebookon jött velem szemben a Book Dreams kiadó hirdetése.  Ráírtam a kiadóra, és vissza is írtak, hogy bizonyos oldalszámot kérnek a kéziratból,   valamint  szinopszist kérnek. Benyújtottam és vártam. Bár biztos voltam az elutasításban. Ám tévedtem. Január huszonnyolcadikán megkaptam a kedvező választ. A kiadó számára nagyon tetszik a kézirat, bekérték az egészet és a folyamat elindult. Nehéz ilyen dolgot titokban tartani, de sikerült. És a héten már be is harangoztak a Facebook oldalukon és a kiadó facebook csoportjában, hogy csatlakoztam hozzájuk, és a Szövetség a kiadó gondozásában fog megjelenni. ( Azt még nem árulták el az olvasóknak, hogy mely történetem az) .  Én már nagyon izgatott vagyok, és izgatottan várom a szerkesztővel való együtt dolgozást. Szakaszonként fog elém kerülni a szerkesztésre váró rész. Hát,igazán kíváncsi leszek.

Annyit azért elárulhatok, a történet E-könyv és nyomtatott formátumban valamikor a nyár elején jelenik meg-:)

 

book_dreams_kiado.jpg