Annamari kiolvasta a könyvem

Tudom, hogy egy csomó bejegyzéssel lógok, de sajnos minden úgy alakult, hogy nem tudok sokáig a gép előtt ülni. Így nemcsak a történeteim írását hanyagolom, hanem a blogbejegyzéseket is. Mint írtam, egy kis gond adódott a látásommal, ami  a bal szememet érinti. Most megyek majd egy másik orvoshoz, két hét múlva hétfőn, s már nagyon kíváncsi vagyok mit fog mondani a problémámmal kapcsolatban. De nemcsak írni alig tudok, hanem olvasni is, ami szintén nagy szív fájdalmam. 

Na szóval! Egy pár mondat erejéig visszatérek a 19.Bonyhádi Könyvfesztiválra. Már jóval a könyvfesztivál előtt tudtam, hogy egy szintén Tolna megyei Szerző is ott lesz, a nézők között. Ferger Annamária, testvérem volt munkatársa.  Személyesen nme ismertük egymást, de ismerősök vagyunk az egyik közösségi oldalon.  Meg is beszéltem vele, hogy nálam van még egy példány a könyvemből, dedikálva odaadom neki.  Annamari jött, és  a bemutatkozó után meg is kapta a könyvemet dedikálva. Lásd: a 19.Bonyhádi Könyvfesztiválról készült írásomat. 

Másnap ír, hogy olvassa a könyvem. Ez úgy vasárnap dél körül volt.  Még aznap délután ismét írt, egy rövid, tömör mondatot:

" Kiolvastam a könyved, és remekül írsz" 

 

annamari_a_konyvemmel.jpg