újév első dedikálása

2017 februárjában jöttem el Pálfára. Előtte pár nappal tudtam meg, hogy a Colorcom jóvoltából az év őszén megfog jelenni Az Örökség. Emlékül a  többiektől tollat kaptam, amit a mai napig dedikálásra használok. 2017 nyarán rájöttem, hogy hibás döntést hoztam, hogy eljöttem onnan,így nem volt kérdéses, hol szeretnék könyvbemutatót tartani. Így hát 2017 novemberében Pálfára érkeztem a könyvemmel. Sajnos az egyik volt kollégám nem tudott ott lenni. Azóta is sajnálom, hogy nem tudtam számára átadni egy dedikált példányt számára. Azt tudtam, hogy az egyik csemetéje követ engem a Facebookon, így Csilla tudta, hogy mi történik velem az írás területén. De azt nem tudtam, nem is sejtettem, hogy egyszer visszatérek Pálfára. Így ma este jutott eszembe, hogy Csillának dedikálok a könyvemből egy példányt. Nem is tud róla. meglepetés lesz számára. 

20190106_2.jpg