Szülinapi meglepetés

Kivételesen a tegnapi nap számomra olyan volt,mint az összes többi hétköznap,annak ellenére,hogy születésnapom volt.  Eddig minden születésnapom fejthetetlen volt,de ez most nem. Dolgoztam,hazaérve igyekeztem a köszöntésekre reagálni és válaszolni. Nem számítottam semmi érdekesre,hisz itthon már múlt vasárnap megtartottuk a nagy napot.  Ám egy e-mail mindent megváltoztatott.  Egy e-mail,amire egyáltalán nem számítottam. Részt veszek az Imádom a Könyveket különböző projektjébe,amik keretében reklámozzák vagy épp megvásárolható Az Örökség. ( Ilyen pl: A Karácsonyi Különszám stb). Ám az egyik projekt keretében a könyvemből vásárlás történt, s erről szólt az a bizonyos e-mail,ami feldobta a tegnapi napomat. Legalábbis ami még vissza volt belőle. Ennél szebb szülinapi ajándékot nem is kaphattam volna!