A Szövetség I. A vírus. Könyvkiadatás II.

Rég írtam, pedig vannak híreim a kiadással kapcsolatban. Múlt hétre vártam egy e-mailt a kiadótól. Nos, az e-mail megérkezett,de nem az,amelyiket vártam. Na nem baj, mert ahogy vesszük, ez is jó volt hírt tartalmazott. Igaz,meg is lepődtem,de nagyon. Mert  nem erre számítottam.

Hu mikor megláttam, boldog voltam, majd jött a döbbenet,mert mint írtam nem arról szólt,amit vártam. De hál istennek,nem úgy jártam mint tavaly Az örökséggel. Ugyanis az e-mail arról szólt,hogy egy picike részt kell kijavítanom a történetben. Maradjunk annyiban,hogy az utolsó oldal,utolsó mondatát. Hogy miért így írom? Továbbra is maradjon titok. Egyszer mindenre fény derül. Elsőre nem is értettem a dolgot,miért nem jó úgy,ahogy én írtam. Ahogy elkezdtem javítani, papíron és kézzel, jöttem rá,hogy Evelinnek teljesen igaza volt.  Nekem tetszik kijavítva a mondat,remélem ,hogy Evelinnek is tetszeni fog.

Tegnap délután még egyszer átnéztem, és még találtam kisebb hibákat,amiket szintén javítottam,így tegnap este vissza is küldtem a kiadónak.