szerkesztőként a lendület magazinnál 2

Lám, ami egy hete messzinek tűnt,nagyon hamar elérkezett.  Mint múlt héten írtam, hogy május 14-től szerkesztője leszek a Lendület Magazinnak. Erre az alaklomra készítettem el Mason Murray novelláskötetének ajánlóját. Ám szerkesztőtársam Nóri,annyira lelkes volt, hogy pont egy heten  vendégszerkesztőként feltette az ajánlót. Agyaltam is rendesen,mi legyenek a cikkek,amiket megszeretnék majd osztani az olvasóval majd. 

És péntek délután be is villant,mi hogy legyen. Így született meg az első cikkem. Nem nagy durranás ,de lesz még jobb is.

Íme:

 

Márton Éva vagyok! Nóri mellett hétfőnként én leszek az a személy, aki remélhetőleg tartalmas perceket fog számotokra nyújtani. Beköszönésképp fogadjátok sok szeretettel még középiskolás koromban írt versemet.

Elválaszthatatlanul
Élünk a Földön több
millió ember közt, és
te egy vagy a sok közül.
Elválaszthatatlanul élünk
egymás mellett, két boldogtalan
magányos szívvel.
Tudom, egyszer egymásra
találunk, és mi ketten
elválaszthatatlanok leszünk.
Együtt leszünk örökre, csak mi
ketten, te és én egy elválaszthatatlan
szívvel.

*Évi