dedikáltam a nemzetközi könyvfesztiválon 3

" Egyszer minden álom valóra válik, ha a szíved az álmokkal játszik".

Én is így voltam, hisz egy gyermekkori álmom vált valóra azzal,hogy április huszadikán dedikálhattam a Nemzetközi könyvfesztiválon. Még sosem jártam a rendezvényen, mindig nagy szemekkek néztem a tv-ben a hiradót, a könyvfesztivállal kapcsolatban. Az a sok könyv, és nevesebb hazai szerzők mind ott vannak és dedikálják a könyveiket.  Sosem gondoltam azt,tíz  évvel ezelőtt,hogy ez mind számomra valósággá fog válni. Hogy nem vevőként,hanem szerzőként leszek jelen.

Hetekkel a rendezvény előtt volt egy álmom. Az álmomban kint jártam  a Millenárison, de lekéstem a saját dedikálásomat. Szerencsére ez most nem következett be. Napokkal a dedikálásom előtt a tűkön ültem, és ahogy teltek a napok egyre jobban izgatottá váltam. 

Izgatott voltam,mert nem tudtam, hogy mire számítsak,hogyan is fog történni a dolog,hogy odafogunk e találni, és izgatott voltam azért is,mert néhány kedves szerzőtársammal,akikkel már hosszú ideje, megközelítőleg másfél éve levelezünk és napi szinten beszélgetünk, ott lesznek és találkozni fogok velük. 

Mimi Taylor és Selena B Lowell     

Mimi Taylor és Selena B Lowell. 

Elérkezett a bűvös szám. Ott ültem idegesen és dedikáltam. Milyen érzés volt ott ülni egy órában? Fanatasztikus érzés volt. Jöttek, kérdeztek, beszélgettünk és dedikáltam.  Kattogtak balról és kattogtak jobbról és szemből a fényképezőgépek.  Végén már fel sem tűnt,hogy fényképeznek. Az egy óra igencsak hamar eltelt és a kezdeti izgatottság boldogsággá ment át. 

      

 

Mimi Taylorral!     

Mimi Taylorral!

 

 

Ám nemcsak én dedikáltam, hanem nekem is dedikáltak a kedves szerzőtársak. Sőt. Egy könyvet nagybecsben tartok a mai napig, vigyázok rá. Mimi Taylor a Bosszú árca című könyvéről van szó.  Miért fontos számomra? Mert a Remény című versem, szerepel a könyvében. 

 

Ám nemcsak Mimi könyvét szereztem meg a fesztiválon, hanem Mason Murray új novelláskötetét, Selena B

Ám nemcsak Mimi könyvét szereztem meg a fesztiválon, hanem Mason Murray új novelláskötetét, Selena B.Lowell Hárman mindhalálig című könyvét valamint Robin O 'Wrightly Andrea és Andrea című könyvét. 

Ám kapahtó volt még valami más isa könyvemen kívül-:9 Hogy mi volt az? Hát egy saját márkás energiaital,ami kizárólag a könyvfesztivál idején volt kapható-     

Ám kapahtó volt még valami más isa könyvemen kívül-:9 Hogy mi volt az? Hát egy saját márkás energiaital,ami kizárólag a könyvfesztivál idején volt kapható-.)

)