egy kis molyos hír

Tudom, hogy lógok az Örökségre vonatkozóan az egyik Molyos értékeléssel.  Mint írtam, hogy értékelni fogják, ugyan az megtörtént, és nagyon is kiakadtam rajta,mert őszintén megmondva nem erre számítottam. Legalábbis nem attól a személytől,aki recenziós példányként megkapta a könyvem. Hozzá teszem , a lány egy másik írásom kapcsán is értékelő volt, és két különböző értékelést írt. Amin meg is lepődtem de rendesen. Nem is értettem, miért írt vegyesen az Örökségről,míg a másikról,teljes mértékben pozitívumot. ( Elárulom, hogy az Aranymosásra írt sci-fi történetemről írt pozitívan. ) S azon is meglepődtem, amit utána írt a blogoldalán velem kapcsolatban. Erről is írni fogok hamarosan. A recenziós példányokról is megvan a véleményem íróként. Ezzel is lógok ,tudom, de olyan élethelyzetbe kerültem, hogy fontos és nehéz döntést kellett meghoznom a magánéletmben,ami remélhetőleg most már, jó fordulatot vesz. Így vissza fogok térni az írás területére. mert a versekkel is el vagyok maradva ,nemcsak itt a beszámolókkal. 

Ehhez a kis beszámolóval kapcsolatban, amivel el vagyok maradva, és az értékelés miatt is, eléggé frászba lettem a könyvem miatt. Úgy hittem, az értékelés amit a hölgyemény írt, lehúzza a statisztikát. Meg sem lepődtem rajta,hogy azóta valahogy nem volt eladásom, és a Molyon sem tették kívánságlistára stb. Nem is igen voltam fent az oldalon,míg ma a kíváncsiság nem hagyott békén, és beléptem a Moly oldalomra. Rákerestem a kiadó molyos oldalára,majd a könyvemre, Az Örökségre. S lám, meglepetés ért,kettő is. Az egyik, hogy további két személy tette kívánságlistára a könyvem.  A másik, miután nagy nehezen megértettem az oldal logikáját, zónák, karcok és miegymások, kutani kezdtem az oldalon. S találtam egy olyan zónát,hogy Szekszárdi Molyok. Követni kezdtem az oldalt. Napokkal később belőttem a könyvemet egy karc keretébe, ebbe  a zónába. Lám mi történt: Érdeklődni kezdtek  a könyvem iránt, és csillaggal gazdagodott a karcom.