év végi összfeglaló 2017

az_orokseg9.jpg

Eltelt egy újabb év,s ránk köszönt az újév. Itt az ideje,hogy összefoglalót készítsek az idei év írói tevékenységemről. Három fontos dolgot emeltem ki,kiegészítve aprób dolgokkal. De ezek az apró dolgok éppúgy fontosak,mint a két fő. A Láthatatlan Angyal Díj és a Könyvkiadatás. Az Új évben is jó dolgok fognak történni az írás területén... velem. Hisz valóra válik egy dédelgetett álmom. Ami minden író álma is egyben. 1 óra hossza dedikálás.. mikor? És hol? Január közepén kiderül-.) Én már nagyon izgulok és várom e fontos eseményt,ami meghatározó lesz az életemben. 


2017.01.06 – 2017.02.14.
Láthatatlan Angyal díj
Miután december huszonhatodikán jelölve lettem a Láthatatlan angyal díjra, félő volt, hogy esetleg nem maradok bent a húsz között, akik esélyesek a díjra. De bent maradtam a húsz esélyes között és megkezdődött a szavazás a jelöltekre. Épp egy évvel ezelőtt nyertem el a legelső blogdíjamat a Ködön Túl című írásommal. Megkezdődött a harc a díjért. 1 nappal a végső kikerülés után holtverseny alakult ki köztem és Horváth Kamilla között. A második helyen állunk. Napokkal később lecsúsztam a harmadik helyre. Most az első helyen, Kardon Annamária áll. És hol volt még a vége a szavazásnak. izgalmas hónapnak néztem elébe. Január végén továbbra is tartottam a második helyet a szavazáson. Addigra már 195 szavazatom volt. Öt nappal később 198 szavazatom volt. Teltek a napok és elérkezett a nap, mely elénk tárta az igazságot. Ki lesz az év bloggere vagy a közönség díjazottja. Egész nap izgatott voltam. Alig vártam, hogy este 21 óra legyen, s végre kiderüljön minden. 2017.02.14-én elnyertem a díjat. 201 szavazattal. Közönség díj 2016.III. helyezés. Rá egy hétre megérkezett a díj. 
2017.02.15 -2017.08.21.
Az Örökség
A tavalyi évet úgy zártam, ha törik, ha szakad, de én 2017-ben könyvet fogok kiadatni. Az egyik vámpírtörténetemet szerettem volna kiadatni. Először a Verityt szerettem volna, de mivel az Örökség volt az egyik írásom, amivel jelöltek a díjra, így került a Colorcom Kiadóhoz a történet kézirata. Két nappal később, hogy a díjat elnyertem. Először Albert Tímea kezei közé kerültem és megkezdtük a munkát. Nehéz döntés volt, hogy milyen kép legyen a borítón. Végül úgy döntöttem, hogy pont az lesz, mely a blogon is a borítója. Március elején történt valami, s előröl kellett mindent kezdenem. Átkerültem Papp Ádámhoz. Nem gondoltam volna, hogy ekkora fejszébe vágom a fejem. Kitartás az bizony szükséges hozzá. És önuralom, jó nagy. A türelem és az idegek játéka, hogy a kéziratból könyv legyen. Március közepén megkaptam elfogattatásra a borítót. Első látásra tátva maradt a szám. Meglepődtem, hogy rózsaszín lett a borító. Elfogadtam, s megszerettem, és semmiképp sem válnék meg tőle. Ez a borító így tökéletes, ahogy van. Április hatodikán pedig visszaküldték a kéziratot javításra, és megkezdődött a kemény munka. Átírni, hozzáírni, kivenni, szereplőket és történéseket vettem ki vagy épp tettem hozzá. Hétvégék, éjszakák és esték. Főleg este lefekvés után vagy hétvégén késő éjszakáig. Papíron, a laptopon. Cetlik jobbra, balra. Kék, piros és zöld tollak és a ceruzákról és a szövegkiemelőkről már ne is beszélve. És ez még csak a szerkesztés volt, hol volt még a tördelt szöveg. Közel két hónapig tartott mire befejezésre került a szerkesztés. Visszaküldtem, majd júliusban jelezték, hogy elfogadták és megtördelték, hamarosan várhatom a megtördelt kéziratomat átnézésre. Majd augusztus negyedikén megküldték a megtördelt anyagot. És én csak néztem és néztem a tördelést, és nem akartam elhinni, hogy a saját írásomat látom a monitoron megtördelve és ebből hamarosan könyv lesz. Két és fél nap kemény munka várt rám. Hasonlóan, mint mikor még szerkesztettem, de valahogy mégis más volt. Elfogadás, elutasítás és belejavítás. Elsőre nem is tudtam, mit kell csinálni, illetve, hogy kell beleírni a tördelt oldalba. Betűről betűre, szóról szóra, mondatról mondatra, szépen aprólékosan. Ismét a türelem és az idegek játéka volt, de egyben nagyon élveztem. Vasárnap este 22 órakor küldtem vissza, majd rá egy hétre javítva ismét visszaküldték. Elfogadtam az oldalakat mind 192-őt. Augusztus tizenötödikén már a nyomdában volt, szerződés aláírás. Végül augusztus 21-én megjelent könyvben Az Örökség. Azóta sokat eladtam és dedikáltam már. 
Nézzünk egy kis statisztikát. Most már levettem a Wattpadról. Csak az első fejezet olvasható.
Megjelenés előtt:
Olvasói listára 9-en tették.
Vélemény: „Jó volt a story! Ügyes vagy! „Mikor lesz már folytatás? „
Ami nagyon meghatott a megjelenés előtt. „ Amint megjelenik az Örökség, hivatalosan is író lesz evicavica azaz E.M.Miller. Mióta rátaláltam ő a kedvencem. „
Megjelenés után
Olvasói listára 7-en tették.
Összesen 35 csillaggal büszkélkedik. 
Üzenet a Túlvilágról.
Az egyik legfelkapottabb írásom egyik a Wattpadon. Most az írásával elálltam, mert úgy döntöttem, pályázok a Szövetség című írásommal az Aranymosáson. Jövőre biztosan visszatérek vele. Futott egy rövid ideig a Tollam nyomán, a Tinta oldalon is, ahol idén ősszel egy blogverseny keretében az év alkotása lett. 
Olvasói listára 28-an tették eddig a pillanatig. 
Csillag: 39.
Nézettség:610
Hozzászólás: „Elolvastam és nagyon tetszett. Remélem, minél hamarabb tudod folytatni” 
207.10-30 – Interjú. A magyar Irodalomért oldalon.
2017.11.11. Könyvbemutató. Pálfa.
2017.12.01. Imádom a Könyveket Karácsonyi Különszámban való megjelenés.
2017. 12.26. Kikerült az első versem a Poet oldalára. ( A Remény).
2017.12.29. Kikerült a második versem a Poet oldalára. ( B.Ú.É. K.).