ma egy éve (karácsonyi ajándék a Facebookon)

2015 december végén,vagyis  két éve lesz annak,hogy én blogolásra adtam a fejem. Azóta sok minden történt velem,mint a magánéletben,mint pedig az írás területén. Jó és rossz egyáltalán. És a rossz egy hibás döntés okozta,amit idén februárban követtem el. Ez a magánéletben történt velem,hisz az írás területén az egy év alatt csupa csupa jó dolog.

2016 januárjában jött velem szemben a láthatalan angyal díj jelöltjeinek a névsora. Akkor még nem foglalkoztam annyira vele,hisz nem tudtam miről is van szó,hisz épphogy belevetettem magam a blogolás világába, és elkezdtem díjakat nyerni a Ködön túl történetemmel. Lassacskán megismerkedtem a díjakkal. Pörögni kezdtek a napok ,hetek és hónapok és én csak posztoltam és posztoltam. Novemberben az egyik írásom egy blogverseny keretében a negyedév győztes írása lett,az egyik blogoldalon Hollótoll jóvoltából futott a blogoldalán. Lassacskán beléptünk decemberben és én az akkori munkahelyemen a lakókkal készültünk a karácsonyi műsorral,amit sikerrel elő is adtunk december huszonharmadikán. Továbbra sem volt eszemben a díj. Egészen december huszanhatodik estééig. Pörgettem a bejegyzéseket a Facebookon,mikor is szembe jött velem, a Láthatatlan Angyal Díj jelöltjeinek névsora. Én pedig tovább pörgettem,nem foglalkoztam vele,hisz ki jelölne engem egy ilyen díjra. De a kisördög és a kíváncsiság ott bújkáltak bennem és visszapörgettem a bejegyzéshez az oldalt. Megnyitottam a bejegyzést,és nem akartam hinni a szememnek. Ott volt a nevem a jelöltek közt. Engem,E.M.Millert,egy kezdő bloggert jelöltek a díjra? El sem akartam hinni,pedig ott díszelegtem a negyven jelölt közt.

Hihetetlenül boldog volt. Azt hiszem ennél szebb karácsonyi ajándékot nem is kaphattam volna-.))

Idén előkarácsonyi ajándékot kaptam a Facebookon! Hogy mi az? Tavaszig kiderül! Egy biztos! A legnagyobb álmom fog valóra válni!

Hogy idén lesze Láthatatlan angyal díj? Azt nem tudom! Csak reménykedni tudok,háta ismét jelölnek... tavaly közönség díjazott voltam......

2017_0223.jpg