Szombat este

Ültem az ágyamon, a laptop bekapcsolva. Átlagos szombat délutánnak és estének néztem elébe.  Nekiálltam az Üzenet a túlvilágról folytatásának, de valami nem hagyott békivel. Biztos ti is voltatok már úgy, hogy a lelketek mélyén megéreztetek valamit, ott motoszkált a fejetekben, és csak nem hagyott nyugodni titeket. Valahogy én is így voltam tegnap délután és este. Történni fog valami. Jó - e vagy rossza , azt nem tudtam volna megmondani. 

Írtam pár sort, játszottam egy kirakóst a gépen, majd ismét pötyögtettem pár sort. De az érzés nem akart szűnni.  Felkaptam a telefonom mert pittyegett ész nélkül. Gondoltam rögtön, megint egy rosszakaró akar keresztbe tenni. 

Láttam. Ott voltak az értesítések. Mind az írói facebook oldalamhoz tartoztak. És a szemem jojózott a látottaktól.  Két óra leforgása alatt , a könyvmegjelenési bejegyzésemet lájkolták, megosztották, aláírtak, kéréssel fordultak hozzám. 

Nem telt le a 24 óra, de a mai napon éppúgy folytatódott mind  tegnap este. Borzasztóan örülök!  Köszönöm mindenkinek!! Ha ez így folytatódik, Karácsonyra híres leszek-.))