A Szövetség I A vírus ( A negyedév győztes írása)

szovetseg_2.jpg

Az első sci-fi történetem a Ködön túl, mellyel három díjat is nyertem. Mint minden első írás, rosszabbul sikerült,mint a többi. Miután befejezésre került, ismét egy sci-fi történetnek álltam neki. Megszületett a A Szövetség,mely három részes lesz majd. Az első része a Vírus,mely már olvasható tavasz óta a Wattpadon. 

Nem gondoltam volna, hogy ennyien rákattannak, és sokan teszik olvasói listájukra, csillaggal látják el, kommentelnek alája. 

Felkerült a történet Hollotoll jóvoltából honlapjára, ahol írók és költők mutathatják meg írásaikat. Volt a honlapon egy verseny, ahol szavazni lehetett a negyedév legjobb írásaira. Sok szavazatot kapott a történet, így megnyert, és bekerült a legjobb írások csarnokába.

Ami nekem nagyon sokat jelent!!