Láthatatlan Angyal díj. 2016

Nem érhető el leírás a fényképhez.

 

Lehet nem ezzel kellene kezdenem, de annyira boldog vagyok. 2016. Karácsonyára nem is kaphattam volna szebb ajándékot,mint azt, hogy a jelöltek közt szerepelt a nevem. Karácsony másnapján, este görgettem végig ,ki mit osztott meg, mik kerültek beírásra a csoportokba. Láttam hogy Szabó Ajándék megosztotta a bejegyzését, kiket is jelöltek láthatatlanul a díjra.

Nem is akartam megnézni, biztos voltam benne, nincs a nevem a jelöltek közt. Aztán mégis megnyitottam a bejegyzést, végig gördítettem, és egy jó nagyot kiáltottam.  Egyáltalán nem reménykedtem abban, hogy engem is kiválasztanak. 

Hihetetlenül boldog voltam, hogy  a 40 jelölt között a nevem. Fel sem fogtam napokig mi történt velem. húszan maradtunk, és a szavazókon múlik, ki lesz 2016 láthatatlan Angyala.

Ha nem is nyerem meg, nekem akkor is sokat jelet, hogy ott a nevem!!!