Újabb cikkem a BD Magazinban

https://bdmagazin.hu/hiszel-a-joslatokban/

Újabb cikkem jelent ma meg a kiadó magazinjában a BD Magazinban.

 Most arról próbáltam írni, összegezni, hogy a híres látnok; Nostradamus ,mit jósolt nekünk 2021-re. Megmondom őszintén, nem hiszek benne, és ahogy olvastam is, sokan úgy vélik, hogy a jóslatokat és a híres könyvét,miben a jóslatait írta, hogy nem ő írta.

Nos, mikor pár évvel ezelőtt kipattantam a fejemből a Szövetség története, sokat olvastam a jóslatokról, nem csak a híres látnok írásait tanulmányoztam, hanem más állítólagos jósok számtalan próféciáit. Ilyen volt többek közt Baga Vaga vak ukrán nő is.  És amint olvastam, megjósolta saját halálát, hogyan és mikor fog meghalni. Elárulom; számítása nem jött be.

Mikor igyekeztem a történetembe Hilda jóslatai vagy épp  a főszereplő lány nagyanyjának a naplóinak a feljegyzéseit megírni, nagyon nehéz volt. Pláne , hogy a sorok rímeljenek. Sőt, 2015 év végén kezdtem el írni a Szövetséget, és sajnos , imitt- amott beletrafáltam  és most valóra vált. Pedig , amit leírtam, a saját agyszüleményem volt.

A volt csoportvezetőm a nyáron azt mondta: A Sci-fi írók, megírják ,mindazt, ami a közel vagy távoli jövőben történni fog velünk!



Címkék: emmiller, bdmagazin