Ma az én mesémet rejtette a kalendárium

https://jozsamara.blogspot.com/2020/11/marton-eva-bandi-farkas-es-telapo.html

Hétfőn küldte meg Mara az értesítést, hogy melyik napon / napokon kerül/ kerülnek ki a meséim a kalendáriumba. Három mesét küldtem be, ebből kettőt választott. Megmondom őszintén a  harmadik mese címe: Bandi farkas kezet mos. Nem kell sokat találgatni, miről is szól a mese. Persze, nem magáról a vírusról, mely világjárványt okozott, hanem egy vírusról. 

A mai ablakba bekerült mesém, elvileg olvasható lesz, a tavasszal megjelenő mesekönyvben is. ( ha minden jól megy).  Nos , a most kikerült mesém címe: Bandi farkas és a Télapó sapkája.

Hétfő óta számoltam vissza a napokat december hatodikáig,mind a kalendáriumban szokás. Már nagyon vártam e napot, éppúgy,mint a második ablakot, amely szintén az én mesémet fogja rejteni. Hát, addig még bőven fogunk aludni,  nem árulom el a dátumot. Egy mese a barátságról. Ha kikerült, írni fogok, hogy a következő mesémet mi ihlette és hogyan született meg a történet.