Szerzői nap a Kiadó fb csoportjában

87192443_176748267073628_7124473548533399552_o.jpg

Hirtelen felgyorsultak az események a kiadó háza táján. Annyira,hogy csak a fejemet kapkodtam. Készült interjú velem( erről is hozom a bejegyzést), a kikerülést vártam, de helyett meglepetés ért a fb-n.(  engem minden ott lep meg). Megbeszéltük egy időpontot Emesével, hogy melyik nap fogok bemutatkozni a csoportban az olvasók számára. Én március hetedikét választottam.  Hazafelé jöttem a munkából,álltam a buszmegállóban, és vártam a buszt. Görgettem a hírfolyamot,  nem hozta fel. Megnéztem a z értesítéseket, s mit látok?   Létrehozták a szerzői napomat az író oldalamon-.)

Én már nagyon izgatott vagyok! Sok mindent csináltam, úgy mondd,  többek közt, 2018-ban tagja és szerkesztője is voltam a  Lendület Magazinnak, így erről is fogok megejteni bejegyzést, Érzés és a Verselőantológia kötetmegjelenésről.  Történeteimről,  s persze magáról a Szövetségről, s a megjelenésről.

Délelőtt 10-től este 20 óráig csak belefog férni minden-.)