Egy kis vélemény az IK jóvoltából a könyvemről

Két éve lesz áprilisban ,hogy az Imádom a Könyveket csapatával részt vettem a 25. Budapesti nemzetközi Könyvfesztiválon, ahol dedikáltam az Örökség című könyvemet. Ma e kis iromány jött velem szemben,itt a Facebookon. IK csapatának parányi véleménye a könyvemről:
 
"Újabb cikk, az Ifjú titántól:
"Annak ellenére, hogy szerintem kicsit sablonos és valamennyire már ismerős a történet, rengeteg más, jó és új dolgot véltem felfedezni a könyvben. Az első például a főszereplő volt. Julietta nem egy fiatal tinédzser volt, hanem egy felnőtt, érett nő, aki mellesleg férjnél volt. Ez nekem kifejezetten azért tetszett, mert manapság a legtöbb könyvben a hős tinikről lehet olvasni, ezért néha nem árt egy kis változatosság. A többi karakter is jól lett felépítve, mindenkinek saját egyénisége volt, nem tudta rögtön mindenki, hogy mikor mi a teendő, ellentétben a legtöbb filmmel és könyvvel. Valamint szerintem a történet maga is tele volt fordulatokkal, váratlan meglepetésekkel."
Még jó hogy megszűnt a kiadó!
azorokseglaci.jpg