Selena B.Lowell

Még mindig a hiányzó szeptemberi bejegyzéseimnél tartok. Hiába, ha jönnek a rohamok, erőm sincs semmihez, s a hajnali félnégyes kelés is kikészít.( ekkor kelek fel, hogy beérjek 60 kilométerre arrébb található munkahelyemre). Írni továbbra sem tudok. legalábbis ami a történeteimet illeti. Nagyon el vagyok keseredve,nem tudom mi lesz velem. Kedves barátom és szerzőtársamtól Szabó Ildikótól vagyis Selena B.Lowelltől kaptam valamit. Az oldalán meg volt hirdetve egy játék, amire csak úgy hülyeségből jelentkeztem ,valamikor még augusztus végén. Aztán ki is ment a fejemből a sok vizsgálat miatt. Szeptember elején jött a facebook értesítés,hogy Ildikó megjelölt egy bejegyzésben. Nyertem. Hamarosan küldeni fogja a nyereményt. Izgalmas dolgok történtek velem közben az írás területén is. Az egyik versemmel búcsúztattuk a nyarat augusztus utolsó napján az egyik irodalmi oldalon, aztán szeptember elején szintén e oldalon a versem is felkerült, visszamentem dolgozni. ( Bár félő volt,hogy nem írják alá az akalmasságimat). Telt a szeptember,míg végre levelet hozott a posta. A levél e képeket tartalmazta:

72320683_2525312097582294_5582358570172678144_n.jpg

Címkék: selenablowell