Mikor interjú kérdésre válaszolsz

Már elég sok interjút készítettek velem, de ez volt az első olyan, hogy szakdolgozathoz készült interjú kérdéseire válaszoltam, mint író. Szívesen tettem, hisz én is újból főiskolás vagyok, és tudom, milyen fontos, hogy időben  elkészüljön az a dolgozat, és persze remekül sikerüljön.  Ám, olyan történt velem, ami eddig sosem a kérdésekre válaszolva. Ugyanis az egyik kérdésen fennakadtam, és gondolkodnom kellett. Na nem kell azt hinni, olyan nehéz lett volna a kérdés, hanem kapásból válaszolnom kellett volna. De nem így történt. A kérdés így hangzott: " Kedvenc főszereplőd a könyvedből. 

Szóval, nem lett volna nehéz válaszolnom rá. De ki is a kedvenc főszereplőd, a sok történeted közül? Na, ez is egy nehéz kérdés, hisz minden történedet egyes szereplői a szívedhez nőttek. legyenek jók vagy épp gonoszok.  De én az Örökség főszereplőjét szerettem volna beírni, és nem jutott eszembe a történet főszereplőjének a neve. Pedig erősen gondolkodtam, milyen nevet is adtam neki. Így párperc gondolkodás után, kinyitottam a könyvem, és meg kellett néznem a lány nevét. Naná, hogy Julietta Speer nevet adtam neki. 

Ennyit tesz, ha több történetet írsz.  Pedig régebben felírtam egy kis füzetbe a szereplőket. Fő és mellékszereplőkre osztva. Azt hiszem, visszakell térnem erre a régi módszerhez.