26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

Épp egy éve annak, hogy elkezdődött az őrület ,az izgalom és a visszaszámlás  a 25. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválig, ahol legelőször jártam mint magánszemély és mint író. Nagyon izgalmas volt és egy életre szóló élményt szereztem. 

Idén is nagy izgalommal készül az IK csapata, de úgy alakult, hogy én idén személyesen nem fogok kint lenni az eseményen, csak a könyvem lesz megtalálható. Épp azon a hétvégén lesz az egyetemen a konzultáció, amiről nem szeretnék hiányozni. Mikor Anikó rákérdezett, hogy kint leszek-e és dedikálok vagy csak a könyvem, rögtön rávágtam, hogy csak a könyvem lesz kint. Hisz akkor még javában zajlott a vizsgaidőszak és nem tudtam a konzultációk időpontját. Mintha megéreztem volna. 

Aki szeretne még a könyvemből, gyorsan szerezze meg, mert a Colorcom Kiadó által kiadott példányokból az utolsó darabok lesznek kint, mivel idén nyáron megszűnik  a szerződésem a kiadóval. 

Szóval idén megkezdődtek az előkészületek a könyvfesztre.  Ott a nevem a plakáton-.) ( E.M.Miller)

26_bp-i_nemzetkozi_konyvfesztival.jpg