Karácsonyi ajándék

Testvérem volt munkatársa Ferger Annamária szintén író. Tolna megyében lakunk mindketten 25 kilométerre egymástól. Még sosem találkoztunk, de írni szoktunk egymásnak. Meg is beszéltük, hogy egyszer összefuthatnánk Szekszárdon, beszélgetnénk egyet mint két Tolna megyei szerző, s dedikálva odaadnánk egymásnak a könyveinket.  A találkozás mindig meghiúsult , sosem jött össze.   Le is mondtam arról, hogy a könyvét  egyszer a kezemben tartsam. Talán október végén jelezte, hogy van még pár darab  könyvéből, nem kérek? De, jó lett volna. Persze abból sem lett semmi.  Jött a karácsony, s nem is sejtettem mit fogok kapni. Meglepetés volt a javából, mikor kibontottam a csomagot. Pedig több könyv is fel volt írva, én ezekre számítottam. King Az című könyve, Brown új könyve az Eredet, Réti László Párizsi célpont című könyve stb, csak épp nem Ferger Annamária könyve. S mit rejtett a csomag? Pont az ő könyvét!

 

annamari_konyve.jpg