Véget tért idén az Aranymosás

Tavaly kihagytam a pályázatot, de idén január elején benyújtottam a Szövetség I. A vírus című sci-fi történetemet adtam be. 2013 óta pályázok az Aranymosáson ,és sosem kerültem ki, és hiába is fogom minden évben beadni ,bármely témában amikben írok, úgy hiszem ,felesleges erőlködnöm. Sosem fogok átjutni az erőszűrő szakaszán. Biztos vagyok abban, hogy nem a nyelvi szint az oka annak már,hogy nem kerülök ki. 

Miért írom ezt? Csupán azért,mert a télen egy hajszálon múlt,hogy bekerüljek az íróiskolájukba.  A levelük utolsó sora így hangzott : "Fontos tudni, hogy ez nem a te tehetségedről szól, hanem arról, ahol ez alapján a szöveg alapján tartasz. Bár most nem kerültél be, mindenképpen érdemes írnod, így biztatunk, hogy gyakorolj tovább, és szeretettel látunk később a jelentkezők között."

Mindegy,nem is érdekel.. nem úgy mint azokban az időkben,amikor először pályáztam,nagy lendülettel. Azóta sok víz lefolyt a Dunán,okosabb lettem és tapasztaltba és jobban forgatom már a tollat és a szavakat. 

Úgy döntöttem, hogy jövőre kihagyom az Aranymosást! 

Címkék: aranymosás