boritómérkőzés

Január elején meglepetés ért. Természetesen újfent a Facebookon! Január elei késő délutáni Facebook nézelődés. Görgetem lefelé ,nézem a posztokat,s majdnem "átléptem" rajat. A szívem nagyot dobbant,amikor megláttam a könyvemet, a kiadó Facebook oldalán. Méghozzá a kiadó által meghírtdetett könyvborító mérközés keretében bukkant fel az Örökség. Ludány Bettina Egyetlen menedék című könyvének a boritójával versenyeztem. Nagyon szoros volt a harc, napról napra és óráról órára. Valahogy most úgy éreztem magam,mint tavaly a Láthatatlan Angyal Díj kapcsán. 1 hétig tartott a versengés. S a végeredmény szerint, az Örökség nyert. A boritómérkőzés folyamatos a kiadó facebook oldalán. Mindig más más írók ( gondolm kategória szerint különböző) történeteinek borítója mérkőzik mindíg egymással. Mi fog ebből kisülni? Azt nem tudom. Csak azt,hogy izgalmas egy hét volt!

 

borito.jpg