Idén is Adventi mesekalendárium

A legjobb adventi naptárak és belevalók gyerekeknek

Eltelt egy újabb év és ismét itt lesz Mara jóvoltából az Adventi mesekalendárium gyerekeknek. Két évvel ezelőtt pályáztam először rá, Bandi farkas kertészkedik című mesémmel, még valamikor 2018 októberében. Épp reggel jutott az eszembe és gondolkodtam el rajta, hogy kerültem be, hogyan pályáztam , és hogyan vettem észre a pályázatot két évvel ezelőtt. Nem tudom. Egyszerűen nem emlékszem rá. De arra igen, hogy nagyon örültem Mara üzenetének, hogy megtetszett a mesém és beválogatta. Épp Tolnán dolgoztam az Önkormányzatnál, mikor e remekhírt  megkaptam.  Valamikor így november vége felé , pedig azt az üzenetet, hogy melyik ablak rejti majd a mesémet. 2018-ban én voltam december 1.

Tavaly december 7. Idén még nem tudom,még Mara nem írta meg, pedig vészesen közeledik elseje és az ablakocskák lassan nyílnak és számolunk vissza karácsonyig. Elvileg idén három mesém is helyet kap a kalendáriumban. Én már nagyon izgulok, hogy vajon melyik ablakocska rejti majd a mesémet vagy meséimet.