Pinteres

Mióta blogot ,történeteket írok, tehát 2015 december harmincegyedike óta, igyekszem minden írásomat megosztani, ahol csak lehet, s a felajánlott oldalakra beregisztrálni. Így tettem ezt a printen is,s igazából a mai napig se tudom, hogy mi ez az oldal. Létrehoztam a táblát 2017-ben, simán írásaim cím alatt, tavaly írásaim 2018 címen, majd idén is írásaim 2019 néven, s így lesz ez jövőre is. Így hát két éve ezen az oldalon, ha tetem mindig mentem az írásaimat. Innen , és a blog.hu oldalon található egy író feljegyzései alatti írásaimat is. Nem tudom, hogy az utóbbi pár hétben mi történ, de folyamatosan pittyegett a telefonom, mert értesítést kaptam, hogy a pinten mentették több bejegyzéseimet is, főleg az idei táblámról. Sehol sem találtam, hogy mely írásom lehet,csak következtetni próbáltam , hogy melyik lehet az, azon oldal által,melyekre lementették. Míg egyszer csak nem jött a következő üzenet, hogy újabb pintemet mentették le. S lám, rátaláltam melyik írásom tetszett meg e oldalon. Ez az írásom nem volt más mint: A Szövetség I. A vírus című sci-fi történtem.

Nincs még vége a történetnek. A héten tovább pittyegett a telefonom, újabb értesítés a Pintről. Újabb bejegyzésemet mentették, most az írásaim 2018-as táblámról. Ez a bejegyzés a Buék című veresem volt.

Képtalálat a következőre: „pinterest logo png”