EGY ROSSZAKARÓ

Sajnos a hétvégén belefutottam, itt a Wattpadon egy rosszakaróba. A megjelent történetemet illett mindenféle szép szavakkal. Tudom hogy ezeket nem szabad a szívünkre venni, de nekem sikerült. Annyira,hogy majdnem töröltem magam a Wattpadról. Nem tudom megérteni,miért jó ez másnak,hogy  a másik művét leszólják, ráadásul egy olyan írást,amivel jelöltek és el is nyertem a Láthatatlan Angyal Díj Közönségdíját . És épp ez az írásom jelent meg 1 hónappal ezelőtt.Még ha kritika lett volna,azt mondom oké... elfogadom,mert egy könyv megjelenése ezzel jár. De ez egy szabályos lejáratás volt. 

Elárulom, hogy a csontig lerágott történet,ahogy a szavával érjek, egy olyan vámpírtörténet,mely kötődik a megyénkhez és magához a megyeszékhelyünkhöz Szekszárdhoz. A legenda,hisz arról van szó, arról szól: miszerint megyeszékhelyünknek volt egy vámpírja,akit egyetlen szóval illettek: A levegőben repülő ember.  Nos,e legenda köré szőttem az én történetemet. Másik olvasó szavával illetve: " Egyedi történet"  Megjegyzem: Talán a tartalom részében, megkellett volna jegyeznem: " Hogy egy  Tolna megyei legenda köré szőtt történet" . Nem kellett volna megjegyeznem. Így is közel húsz olvasóm kezében tartja,melynek felét már dedikáltam. 

Túltettem magam rajta, és bevetettem magam a könyvek világába. Méghozzá egy remek kezdéssel. Két hete pénteken a megyei könyvtárunkban jártam, ahol a helytörténeti részbe dedikálva elhelyezésre került 1 példány az Örökségből. Egy telefonra várok azzal kapcsolatban,mikorra várható a könyvbemutatóm.  Könyvbemutató. Bűvös szó,olyannyira, hogy szóba került még egy bemutató,itt Tolna megyében. Az egyik a megyei könyvtárunkban tartom majd, de időpontot nem tudok még. Viszont a másiknak már igen. Visszatérek számomra oly kedves kis faluban, ahol közel 3 és fél évig dolgozni jártam. Méghozzá Pálfára.November 11-én visszatérek pár óra erejéig,ahol fergeteges bemutatót fogok tartani. Én már várom,hogy november legyen.