Kalocsai Művészeti Alapítvány Pályázatán

Tudom, eltűntem, de meg van rá az okom. Többek közt az, hogy mindjárt itt a vizsgaidőszak, és keményen tanulok a vizsgákra. De nemcsak a szóbelikre, és a zárthelyikre, hanem most ebben a félévben sok a beadandó. Egyel már elkészültem( Művészettörténet),amit  a héten már el is küldtem a tanár számára. Tegnap pedig az Ókor Kelet házi dolgozatnak álltam neki. Ettől tartottam, és tartok is egy kicsit. Amilyen nehezen indultam neki, annál könnyebben íródott a dolgozat. Estig meg is lett öt és fél oldal a nyolcból.  Huszadikával kezdem meg a vizsgákat. Ezen a napon kettőből is zárthelyit fogok írni. ( Kárpát Medence népei és  Történeti földrajz- politika földrajból). Másnap Szóbelizek Magyarország története a középkorban című tárgyból.

Nos amig nem voltam ,dolgozni jártam és volt ég konzultációm a suliban ,pörögtek az események az írás területén. Ezekről is írni fogok. Lássuk mi is ez a Kalocsai Pályázat.

Pár hete láttam a Facebookon meghirdetve  a Kalocsai Kortás Művészeti Klub által meghirdetve a pályázatot. ( tavaly ide mentem volna könyvbemutatót tartani, mert hívtak, de az időpont nem lett jó nekem, mert pont konzultáción voltam. Remélem egyszer eljutok majd könyvbemutatót  tartani). Több kategóriában lehetett pályázatot benyújtani.  Én az irodalmi kategórián  belül nyújtottam be két sci-fi történetemet.  A pályázatra Kalocsán vagy vonzáskörzetében élő alkotók pályázhatnak. 

Szóval két sci-fi történetemet nyújtottam be. A Vörös hold és a Téridő-Vándor novellámat. Még aznap kaptam egy üzenetet, hogy elfelejtették beleírni a pályázatba, hogy csak egy művel lehet pályázni.  Kicsit tanakodás után úgy döntöttem, hogy a Téridő - Vándort hagyom benn a megmérettetésben. 

 

 

 

 

 

fdd0822d8d9a27c1fb372832fd061c83.png