Könyvespolc Magazin- a hónap Wattpad története

https://www.wattpad.com/list/703680976-hwsz-december-2018

Tudom,hogy régen írtam, s úgy tűnik így is fog maradni. Hisz a munka mellett ,levelezőn másoddiplomás képzésre járok, és ahogy ilyenkor lenni szokott, közeledik a vizsgaidőszak. Már egy házi dolgozatot írok is.   

De az élet az írás területén nem állt meg, csak én vagyok egy kissé lassú, pedig ilyen történésekkel még aznap megszoktam osztani. Két jódologgal is adós vagyok. 

 

Úgy két hete , jelentkeztem a Könyvespolc magazin keretében meghirdetett válogatásra. Ez a hónap Wattpad történetei voltak. Jelentkeztem, nem is számítottam rá, de a Szövetség első részét a Vírus, beválogatták a decemberi sztorik közé. Igazán kíváncsian várom a fejleményeket, hogy tetszik-e majd a történet a zsűrinek, milyen véleményt fognak lenni róla, és kiválasztásra fog-e kerülni, és bekerülök e a magazinba.