Wattpad remekművek - esélyesek

Hát igen... jól olvasod kedves olvasó. Wattpad remekművek. Volt egy ilyen lehetőség, hogy jelentkezni lehetett a legtöbb nézettségű írásoddal, hogy megmutassák ,igenis írnak kiváló írásokat a Wattpadon mivel sok az úgy mondd, rossz, tizenévesek által írt szextörténetek, melyeknek se füle,se farka ,mégis istenítik őket, hatalmas a nézettségük és a csillagozásuk. Szinte rajonganak értük.  Így elnyomják a jobb minőségű és kiváló írásokat.

Két olyan írásom volt, mely nagyobb nézettségű. Az egy író feljegyzései és a Szövetség I. A vírus. Kicsit vacilláltam is melyik legyen, és végül a Szövetségre esett a választásom. Nem is számítottam rá, és nem is gondoltam azt, hogy ki fogják választani azon 50 írás közé, mely esélyes lett arra, hogy kiválasszák , hogy szerepeljen egy Youtube videóban.

Tegnap reggel meglepődtem, mikor megláttam, mert mint már írtam, egyáltalán nem számítottam arra, hogy kiválasszák. Feldobta a napomat és az egész hétvégémet.

 

a_szovetseg_9.jpg