Maradj otthon és olvass

Néha a hátam közepébe kívánom Győrfi Pált és a maradj otthon szövegét, és magát a vírust is! 

Youtube-on szinte rendszerességgel belebotlok Győrfi Pálba.  Mikor meglátom, a hajam égnek áll. És a legszomorúbb az,hogy a 21. század közepén, az embereket kell tanítani arra, ilyen módon, hogyan kell kezet mosni ,védekezni egy vírus ellen, hogy ne szedje tömeges áldozatait. De sajnos a tapasztalatok arra mutatnak, hogy egyesek fittyet hánynak az intézkedéseknek ,és sorra betegíti meg a vírus az embereket és az emberiséget. Nagyobb lesz e az áldozatok száma ,mint 100 évvel ezelőtt a Spanyolnátha idején? Azt nem tudom.  Mint azt sem, hogy igazak e azon feltevések,miszerint egy katonai biofegyverrel állunk szemben. Nyilván magán emberként és mint íróként megvan a véleményem.  Gyárthatnák erre vonatkozóan az összeesküvés- elméleteket,mint ahogy gyártottam erre vonatkozóan a nyáron megjelenő könyvemben is,  az emberiség (ki)pusztítására vonatkozóan, hisz túlnépesedés van a Földön. Megmondom, igen nehéz ilyesfajta elméleteket megírni,vagy épp jóslatokba megfogalmazni.

Mint már írtam, hogy a történetemet 4 évvel ezelőtt írtam. Soha nem gondoltam volna azt, hogy amit 4 évvel ezelőtt a képzeletem szüleményét papírra vetve, pár év múlva valósággá válik. Néhány részlet kivételével.

Szóval,néha már a könyökömön jön ki Győrfi Pál, de a héten én is Győrfi Pállá változtam, pár szerzőtársammal együtt.  Egyik szerzőtársunk felhívására jelentkeztem én is,annak ellenére,hogy a történetem még a szerkesztői,előkészületi szakaszban áll. 9-en vagyunk , és a könyvünkkel hívjuk fel arra az emberek figyelmét hogy: Maradj otthon és olvass!!!

Emese nagyon rendes volt és megalkotta a montázst! Szerintem nagyon szuper lett!!!

 

koronavirusmaardjaotthon.jpg