Mimi Taylor könyvében-:)

Január  közepe óta tudtam valamit,valamit,amit nehezen tudtam magamban tartani.  Egy  fejezetet kaptam a könyvéből,melyhez verset kellett keresnem, egy olyat, ami illik a fejezethez.  A könyv,mely a napokban jelent meg: A bosszú ára címet kapta. Ebből kaptam meg,és olvastam el az Alice  egyik fejezetét. A rész,amit olvastam,nagyon izgalmas volt. Sokat törtem a fejem, ugyan milyen vers illik a részhez. Sok töprengés után úgy döntöttem,hogy ami a részhez illik,egy nagyon régen írt versem : A remény illik. 

Alig vártam,hogy  a könyv megjelenjen.  Mimivel egy napon fogunk dedikálni az Imádom a Könyveket Standjánál, két óra különbséggel. A könyvet ott fogom megvenni.  

 Ma Mimitől megkaptam azon részét a könyvnek,ahol a  versem szerepel. 

Olvassátok szeretettel:

 

mimi_talyor_konyveben.jpg