ma egy éve ( közönség díjazott lettem)

Mint már  egyszer írtam arról,hogy 2016 karácsonyán jelölve lettem egy blog díjra. A díj neve a Láthatatlan Angyal díj. Nos,amikor 2016 januárjában végérvényesen blogolásra adtam a fejem, és az egyik közösségi oldalon csatlakoztam a blogokhoz vagy blogokkal kapcsolatos csoportokhoz, pont szembe jött velem e díj, és a jelöltek névsora. Nem értettem hozzá, nem tudtam,hogy valójában mit is takar ez a díj. Aztán a Ködön túl című sci-fi blogtörténetemmel elkezdtem sorba nyerni a blogdíjakat. ( Dorothy és Liebster award díjakat).

Aztán tavasszal áttettem a székhelyemet a Wattpadra, elkezdtem az ott futó történeteimet is megosztani ezekben a csoportokba, s már nyertem is  pár Wattpad olvasói díjat velük.  Én közben el is feledkeztem arról,hogy annó év elején olvastam erről a díjról.

Ám 2016 karácsony másnapján minden megváltozott. Este pörgettem lefelé a Facebookon a megosztásokat,s szembe jött velem a poszt, a díjra vonatkozóan. Tovább pörgettem, én ugyan megnem nézem,kiket jelöltek e díjra,mert engem nem, az biztos.

Lényege a díjnak az,hogy minden évben 40 bloggert jelölnek láthatatlanul e díjra. Legyen verses oldala, írástechnikai tanácsok, történetek, lényeg,hogy 40 oldal és írója jelölve legyen. Majd január elején e szám 20 főre csökken, és megindul az olvasók harca és szavazása az átaluk szimpatikusabb bloggerre. Végül egy hónap eltelte után lezárul a szavazás, és kiderül kit választottak az olvasók az év bloggernek ( férfi -- nő) vagy épp ki lett a közönség díjazott.

Mégis ott motoszkált karácsony estéjén meg kellene néznem azt anévsort,hátha mégis ott van  e a nevem. És ott volt. E.M.Miller. Az írásaim amivel jelöltek. A Szövetség ( ami most vesz részt az Aranymosáson), Az Örökség( ami megjelent közben könyvben), egy interjú ,amelyet Radványi Dóra, azaz Hollótoll készített velem.

Borzasztóan örültem neki. És pont ma egy éve annak, hogy sor került az eredmény hirdetésre. és ott volt a nevem a dijazottak között.

Közönség díj 2016.

Ha a mai napig ránézek  adíjra, tudom ,hogy valamit jól csináltam, és csinálok  a mai napig ,és továbbvisz az írói utamon. Egyszer eljön a pillanat,amikor országosan megismerik a nevemet.

 

lathatatlan_angyal_dij.jpg