Folytatódik az Örökség

https://www.wattpad.com/534075013-az-%C3%B6r%C3%B6ks%C3%A9g-ii-a-csapda-2018-janu%C3%A1r

Mint már írtam, úgy döntöttem,még is lesz folytatása az Örökségnek. Annó a megjelenés előtt,sok olvasó kérdezte lesz e folytatása a történetnek, kérték legyen,mert nagyon bejött számukra a történetem. Ebből a néhány olvasóból,már többen a kezükben tartják az Örökséget könyformában. Sajnos dedikálni még nem tudtam számukra,remélem egyszer sor kerül rá.

Hosszan és sokáig gondolkodtam rajta, ebben a döntéseben benne van az is,hogy szombaton felhúztak a történettel kapcsolatban. Erről majd később beszámolok. Szóval sokat gondolkodtam, és arra a döntésre jutottam,még is megírom  a folytatásást. Így Hegedűs Máté a történethez ismét zseniális képkete készített, és tegnap délután,neki is álltam a történet folytatásásnak. A címe: A csapda. Remélem ez is elnyeri majd az olvasók tetszését,mint az első rész.