az elsők közt

Na nem én, hanem egy ifjú olvasóm: Nagy Levente. Talán ő volt a leges -legelső olvasóm Erika  és Véda Angyal mellett,aki alig várta a történeteim folytatását a Wattpadon. És ő volt az első is ,aki nagyon örült annak,miután elmondtam a remek hírt,hogy az Örökség várhatóan nyár végén , ősz elején megfog jelenni. Velem együtt várta a  nagy pillanatot.
Ha jól emlékszem arra is, ő volt az első abban is, miszerint nagyon örülne annak,hogy megjelenne minden egyes történetem könyv formájában, melyek futnak a Wattpadon. Mint mondta: " E.M.Miller könyvei, a könyvespolcomon fognak sorakozni"
Miután augusztus közepén elkezdődőtt az előrendelési szakasza a könyvemnek, a leges-legelső volt a sorban ,aki lestoppolta az Örökséget.
És egy napon, mikor én is kézhez kaptam a tiszteletpéldányt,hozzá is megérkezett a könyvem ,melyről képet is küldött számomra.
Remélem egyszer személyesen is találkozhatok az egyik lelkes olvasómmal, és dedikálhatom majd számára az Örökséget. És természetesen majd a többi könyvemet is.:-)

 

nagy_levente.jpg