Láthatatlan angyal díj -közönségdíj 3.helyezés

Mikor 2015 novemberében nekiálltam a Ködön túl történet megírássásra, eszembe nem jutott az,hogy valaha én a történeteimmel díjat vagy díjakat fogok nyerni

Mikor 2015 novemberében nekiálltam a Ködön túl történet megírássásra, eszembe nem jutott az,hogy valaha én a történeteimmel díjat vagy díjakat fogok nyerni. Pláne nem azt,hogy én blogtörténeteket fogok gyártani.

Amikor Szilveszter estéjén landítottam a történetet,a  cafeblog oldalán, úgy éreztem valami hülyeséget csinálok, majd  az egyik Aranymosáson részt vett írásomat is elkezdtem feltölteni. Januárban áttettem a történeteket a blog.hu oldalra. Itt A ködön túl három díjat is elnyert.

Végül úgy határoztam tavasszal megpróbálkozom a Wattpaddal. Csöppet sem bántam meg,hogy átkerültek a történetek. Rengeteg követőm lett, és olvasói listákra kerültek sorra a történetek. 

Majd érkeztek sorba az interjúk is. Láttam tavaly Januárban ezt a díjat, eljátszottam a gondolattal, de jó is volna, ha nyernék egy ilyen díjat. El is feledkeztem róla.

Egészen Karácsony másnapjáig,mikor megláttam a Facebbokon Szabó Ajándék bejegyzését. Elsőre átsiklottam felette,nem nyitottam meg. De  a kíváncsiság nagy úr, és belenéztem. Majd a döbbenettől dobtam egy hátas,mikor megláttam a nevem. Nem is kaphattam volna ennél szebb Karácsonyi ajándékot.

40-en voltunk ,majd Január elején, ez egy pénteki nap volt, már csak 20 név szerepelt azok között,kikre szavazni lehetett,kik legyen a díjazottak. Továbbra is ott volt a nevem.

Nagyon izgalmas egy hónap volt, hányan szavaznak, hogy állsz,mennyi százalékon állsz. Jöttek az üzenetek hogy gratulálnak, el-elárulták hogy szavaztak rám,olvassák a történeteimet. Nem is gondolná az ember,hogy a településén is sok olvasója akad. 

Végül elérkezett február 14. Egész nap izgalomban voltam. Este nyolc után, végre minden kiderült. 

Nagyon örültem amikor a nevemet megláttam és azt,hogy Közönség díj 3.helyezett.

 

Borzasztóan örülök! Köszönet Szabó Ajándéknak, és mindenkinek aki szavazott rám.